Selasa, 29 Jun 2021

Niaga niat nak bantu orang, bukan nak kaya.

 Betul lah org cakap, niaga ni kau niat bukan untuk kaya. Tapi nak tolong org.


Cite dia camni. Akak ni salah ode at aku 2, Aku tak kisah dia salah ode. Tapi aku terus bantu dia cari apa yg dia nak. Tanpa mintak bayaran.

Sekali dia memang taknak cancel oder, n apa yg aku tolong jawab tadi. Dapat 2 dan Di balas dengan 9 lagi ode baru. Syukur Alhamdulillah..

Ni semua Allah yg bagi rezeki. Selalu yakin dengan Allah. OKEE !

Tapi aku benggang gak, Harga supplier semakin hari semakin tinggi brohhhhhhh~🥴🥴Kesian kdg nak juai mahai mahai kat bebudak sekulah hah. #😅

#Segala Puji Bagi Allah ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BILL BOOK

 PERKHIDMATAN CETAK BUKU BILL MUP SOLUTION MENYEDIAKAN KHIDMAT PERCETAK BUKU BILL SEPERTI RECEIPT BILL , VOUCHER, TICKET, DAN SEBAGAINYA.  H...