Rabu, 2 Jun 2021

AKU NAK JUAL SABUN

 Hai Assalammualaikum dan Salam Sejahtera, 

Tak lama lagi aku akan  jual sabun spray cleaning ya. Dulu dalam perancangan memang ada aku nak jual sabun lah, dah beli formula pun, sekeping kertas formula tu beharga RM450 lebih kurang lah, tapi Modalnya pun tak da nak beli bahan-bahan tu semua, dengan kekangan masa dan pelbagai rintangan. Jadi Formula sabun tu aku simpan jela. 

Tahun ni ada satu program ni aku pon join, kebetulan kena jual-jual. Pada mulanya aku pilih produk jualan makanan tin tu, dok dok cuba makan, aku bukan suka makan. Mau boncit perut aku kalau asek nak kena makan je.  Jadi aku pun pilih lah untuk jual sabun ni. Masih banyak y ang kena belajar dan merancang untuk menjual sabun ni. 


Kalau korang support aku dalam meniaga sabun ni Alhamdulillah. Sangat terharu lah aku kalau korang support aku. ^__________________________^' Sekian Terima Kasih. COMING SOON "SPRAY CLEANING"

 #Bakal Membersih dan Mewangi di tempat anda dengan Mudah,Pantas & Mampu Milik.

.#Remind Your brain and heart about the technology of this product.

Jempot like page Printing MUP & Spray Cleaning Eco Sol Yeeeeeeee,




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BILL BOOK

 PERKHIDMATAN CETAK BUKU BILL MUP SOLUTION MENYEDIAKAN KHIDMAT PERCETAK BUKU BILL SEPERTI RECEIPT BILL , VOUCHER, TICKET, DAN SEBAGAINYA.  H...