Sabtu, 15 Mei 2021

Kenangan Hidup AziRozeiah sebagai seorang belia yg berniaga ^,,^'

 #Dari umor 0 Sampai 2013- Father mother support

#PeminjamPTPTN2012 DAN FATHER SUPPORT!
#Jual Tisu begerak kedai ke kedai - sekitar N.9 dan segamat 2013
#Jual Munif Koko - 2014
#Jual Kiwi Kasut - 2015 (Kilang tutup)
#Niaga Printing 2016
#Peminjam Koperasi tentera 2016 - TD (aBes hutang sudah)
#Peserta MobilePreneur2017 - mara
#Peserta TunasUsahawanBelia2018 - smecorp
#Penerima bantuan Tabung usahawan N.9 -2020
#Penerima GKP 2020 -kerajaan malaysia
#Penerima GKP Pemerkasa 2021 -kerajaan malaysia
#Peserta Technotube2021 - mtdc
#Peserta AlumniTube2021 - smecorp
Ni semua nya dari sikap Kejap down kejap semangat melalui liku liku kehidupan. Semoga lepasni lebih semangat cam kengkawan lain. Barang banyak. Tapi x tau aku nak buat camne. Ni dalam progress nak merenovate lagi.. yang renovate pon kojap hado kejap x do. ^______________^'
DoaKan Aku ni jadi manusia berguna, Kerana aku hidup dari lahir sampai sekarang. Allah juga aku harapkan . Kepada Allah aku minta bantuan. semoga Allah akan kurniakan Rezeki melimpah ruah, Untuk aku sumbangkan smula kepada rakyat didunia ni. sekian Nukilan ku yang x seberapa.
Turut gembira melihat kawan-kawan yang berjaya membuat sale berlipat kali ganda. Semoga rakan-rakan belia usahawan akan berjaya satu hari nanti. Semoga hari hari hidupku akan lebih Teratur mengorak langkah liku liku kehidupan ini. Simpan sini.
Sekadar Nukilan Aji Bakhil.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BILL BOOK

 PERKHIDMATAN CETAK BUKU BILL MUP SOLUTION MENYEDIAKAN KHIDMAT PERCETAK BUKU BILL SEPERTI RECEIPT BILL , VOUCHER, TICKET, DAN SEBAGAINYA.  H...